W czwartek, 24 października br., zostały rozdane nagrody „Blix Awards – Wybór Konsumentów” dla sektora FMCG. W kategorii „Nabiał” , trzeci raz z rzędu, nagrodę zdobyła Mlekovita.
– Trzecia z rzędu statuetka Blix Awards dla marki Mlekovita to dla nas potwierdzenie, że konsekwentne stawianie na najwyższą jakość, bezpieczeństwo i wartość odżywczą naszych produktów, a poprzez to dbałość o zdrowie konsumentów, jest doceniane przez Polaków, trafia w ich realne potrzeby i oczekiwania. Fakt, że wyróżnienie to przyznali sami kupujący, czyni je dla nas szczególnie cennym. To dowód, że nasza praca przynosi wymierne efekty: produkty Mlekovity niezmiennie cieszą się zaufaniem naszych rodaków i pozostają ich pierwszym wyborem w kategorii nabiału – podkreśla Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.
W tegorocznej edycji badania Grupy BLIX organizatorzy zrezygnowali z dotychczasowego modelu opartego na ankietach i opiniach shopperów, zastępując go analizą rzeczywistych zachowań zakupowych. Laureatów w 25 kategoriach produktowych wyłoniono na podstawie danych z ponad 140 milionów dodań produktów do list zakupowych w aplikacji Blix w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
oprac.: K. Walkowiak
