MLEKOVITA: 15. urodziny marki Wypasione

MLEKOVITA: 15. urodziny marki Wypasione

31 października 2024

Mlekovita z okazji 15. urodzin marki Wypasione przygotowała dla swoich konsumentów Wypasioną Loterię Urodzinową.

Marka Wypasione zadebiutowała na rynku w 2009 roku. Jako pierwsze pojawiło się mleko. Sukces marki sprawił, że z czasem linia rozrosła się o szereg innych produktów – obecnie już 62, które również od pojawienia się na rynku zyskują uznanie konsumentów i odnotowują rosnące wyniki w sprzedaży.

– To dla mnie ogromna satysfakcja, że polscy konsumenci tak chętnie sięgają po produkty Wypasione. Zarówno mleko, jak i kolejno pojawiające się nowości w tej linii: napoje mleczno-kawowe, desery, batoniki twarogowe, twarogi, sery i serki czy masło tak dobrze wpisują się w potrzeby i oczekiwania tak wielu Polaków, że marka Wypasione już od 15 lat cieszy się ich niesłabnącym zaufaniem. I chcąc docenić to zaufanie najwierniejszych konsumentów Wypasionych produktów, zorganizowaliśmy Wypasioną Loterię Urodzinową z atrakcyjnymi nagrodami – mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.

By wziąć udział w Wypasionej Loterii Urodzinowej, wystarczy kupić produkty marki Wypasione (w opakowaniu promocyjnym lub bez komunikacji loteryjnej) za min. 15 zł, zachować dowód zakupu, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie wypasionaloteria.pl. Po zdrapaniu wirtualnej zdrapki z urodzinowym tortem uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał jedną z nagród natychmiastowych. Do wygrania: co godzinę (między 10:00:00 a 20:59:59) 150 zł, co 15 dni 2 x 1 500 zł, a w finale 15 000 zł!

Sprzedaż promocyjna i przyjmowanie zgłoszeń trwa od 2 listopada do 31 grudnia 2024 r. Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią wykorzystującą m.in. reklamę w TV, internecie (SoMe, bannery internetowe), prasie branżowej czy działania w punktach sprzedaży. Więcej szczegółów i regulaminy na wypasionaloteria.pl.

źródło: Mlekovita
oprac.: red.