W najnowszej kampanii Mlekołaków zaprezentowane zostały promocyjne opakowania płatków z banderolą informującą o wyjątkowej kolekcji naklejek, a także nowy produkt z limitowanej edycji Lubella Mlekołaki Choco Poppy, czyli czekoladowe kulki z zaskakującym zbożowym puffem w miodzie. W dynamicznym, krótkim spocie widzimy bohaterów filmu „Sekretne życie zwierzaków domowych” i dowiadujemy się nie tylko o wszystkich niespodziankach od Mlekołaków, ale także o nadchodzącej premierze animacji (23 września br.). Reklama emitowana jest na kanałach dziecięcych stacji telewizyjnych, w kinach oraz w serwisie YouTube. Na półkach sklepowych znaleźć już można promocyjne opakowania Mlekołaków od Lubelli – w każdym z nich znajdują się aż 3 naklejki z bohaterami filmu „Sekretne życie Zwierzaków domowych”. Łącznie do zebrania jest 30 różnych wzorów. Naklejki można naklejać w różnych miejscach – dzięki zabawnym tekstom mają one zastosowanie w wielu sytuacjach. Promocją objęte są wszystkie warianty smakowe i są one oznaczone specjalną banderolą. W sieciach handlowych i wybranych sklepach są dostępne także wyjątkowe albumy do kolekcjonowania naklejek.