Tegoroczna kampania MIONETTO PROSECCO pod hasłem „ODKRYJ WŁOSKI STYL ŻYCIA” zbudowana jest wokół klimatu luksusowych jachtów i nowoczesnej biżuterii 3D.
W szczycie letniego sezonu konsumenci marki mieli szansę poczuć atmosferę gorącej Italii w otoczeniu biżuterii dedykowanej marce oraz w obecności włoskiego projektanta Dario Scapitta. Gościł on w Sopocie po raz pierwszy a okoliczność była niezwykła – wystawa specjalnie zaprojektowanej kolekcji biżuterii Mionetto Sparkling Collection. Wydarzenie miało miejsce w trakcie wieczoru Ocean Challenge Yacht Club w klubie Unique w Sopocie, który towarzyszył imprezie gromadzącej najlepszych żeglarzy z całego świata Energa Sopot Match Race 2016.
Dodatkowo, do końca sierpnia można znaleźć się w gronie szczęśliwców, którzy wejdą w posiadanie dedykowanej marce biżuterii Mionetto Sparkling Collection. Wystarczy za pomocą specjalnej aplikacji na stronie przesłać własne aranżacje z Mionetto, utrzymane w stylu sparkling. Najlepsze zdjęcia nagrodzone mają być biżuterią z limitowanej edycji.