13 listopada ruszyła nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas. Konsumentów zaskoczy szereg aktywacji, m.in. wydarzenia w 9 miastach Polski z mnóstwem atrakcji i czekoladowymi upominkami. W sklepach pojawi się limitowana edycja świątecznych słodkości, takich jak flagowy produkt zimowego portfolio –kalendarz adwentowy z nową, odświeżoną grafiką.
Kampanii towarzyszyć będą znane widzom z ubiegłego roku spoty z chłopcem, który nie może doczekać się Świąt. Bohater konstruuje wehikuł czasu, która ma za zadanie przenieść go do dnia Bożego Narodzenia. Zaraz po wyłączeniu silnika, okazuje się, że stół wigilijny jest nakryty, prezenty czekają już pod choinką, a okienka adwentowego kalendarza są puste. Tak naprawdę za przeniesieniem się w czasie stoi kochająca go rodzina, która dostrzegając starania chłopca, wspólnie „przyspiesza” święta.
W ramach kampanii przez cały grudzień na przystankach autobusowych i tramwajowych będą wyświetlane citylighty.
Od 1 grudnia do dnia poprzedzającego Wigilię w wybranych centrach handlowych 9 miast pojawiać się będą specjalne stoiska Milki wyposażone w interaktywne kalendarze adwentowe. Ich głównym zadaniem będzie zatrzymanie na chwilę przechodniów w przedświątecznym pośpiechu, by oddając się zabawie, wspólnie mogli rozpocząć wielkie przedświąteczne odliczanie i odkryć prawdziwą magię oczekiwania na święta. Na gości w Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Kielcach i Olsztynie czeka mnóstwo atrakcji
Podobnie jak w zeszłym roku, kampanię wspierać będą także filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza: Bałwanka, Ciastka i Mikołaja.
Marka nie zapomniała również o limitowanej edycji zimowych słodkości. Obok wspomnianego wcześniej kalendarza adwentowego w sklepach pojawią się także: czekoladowe kulki Snowbites, Snowballs i Milka Oreo Rounds, czekoladowe figurki (bałwanek i Mikołaj) oraz wyjątkowa biało-mleczna czekolada z kostkami w kształcie choinek. Dodatkowo, w wybranych sieciach sklepów przy zakupie produktów o określonej wartości będzie można otrzymać metalową puszkę.
– Wraz z kampanią „Odkryj magię oczekiwania na Święta” pragniemy ponownie zainspirować Polaków do dzielenia się delikatnością przez cały okres świątecznych przygotowań. Chcemy przypomnieć, że magię, czułość i miłość możemy dostrzec w każdym przedświątecznym rytuale, a dobre emocje warto okazywać nie tylko w Boże Narodzenie – powiedział Łukasz Kozłowski, Brand Manager Milka.