W drugiej połowie sierpnia ruszyła kampania pod hasłem „Milka. Stąd się bierze delikatność”, koncentrująca się na alpejskim mleku, które od ponad 100 lat stanowi serce i zarazem wyróżnik czekolady Milka. Marka m.in. zwraca w niej uwagę na fakt, że pozyskuje ten składnik z zaledwie ośmiuset niewielkich rodzinnych gospodarstw, na których średnio żyje tylko sześćdziesiąt krów. To z kolei pozwala czule troszczyć się o zwierzęta i środowisko, w którym żyją.
Nazwa „Milka” powstała od słów „milch” i „kakao”, które w języku niemieckim oznaczają mleko i kakao. Odzwierciedla zobowiązanie marki do stosowania najlepszych składników gwarantujących wyjątkowy smak produktów Milka. Sekret delikatnego smaku rozpływającej się w ustach czekolady od zawsze tkwi w mleku od krów hodowanych na zielonych pastwiskach Alp.
W ramach kampanii, pod koniec sierpnia wystartowała emisja kopii telewizyjnej. Z kolei 2 września ruszyła loteria konsumencka, która potrwa do 19 lutego 2020 r. (termin zawiera okres wydawania nagród oraz rozpatrywania reklamacji). Zakup produktów objętych loterią oraz zgłoszenia będą możliwe do 13 października 2019 r.