Marka Milka została oficjalną czekoladą LALIGA, jednej z najbardziej prestiżowych lig piłkarskich na świecie. W ramach współpracy przygotowano konkurs konsumencki oraz kampanię digitalową na platformach takich jak YouTube, Instagram i TikTok, które pozwolą fanom hiszpańskiego futbolu i miłośnikom czekolady Milka wspólnie przeżywać emocje w trakcie sezonu 2025/2026.
Z okazji współpracy, marka przygotowała dla konsumentów w Polsce konkurs realizowany w sieci sklepów Biedronka. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić dwie czekolady Milka, w tym jedną z linii Mmmax, zachować dowód zakupu i zarejestrować swój zakup na stronie www.konkurs-milka.pl. Na uczestników czekają wyjątkowe nagrody, które rozpalą piłkarskie emocje. W puli znajduje się Kibicowska Przygoda Życia dla 4 osób, obejmująca 4 bilety na mecz Athletic Club z FC Barcelona w Bilbao, możliwość obejrzenia przedmeczowej rozgrzewki, wycieczkę po stadionie San Mamés oraz 10 000 zł na dodatkowe wydatki. W konkursie przewidziano także 5 nagród, z których każda zawiera dwa bilety na mecze LALIGA oraz 5 000 zł. Co więcej, każdego dnia na uczestników czeka aż 100 nagród w postaci bonów o wartości 100 zł na zakupy w Biedronce. Konkurs potrwa od 20 października do 2 listopada 2025 roku. Szczegóły dotyczące rejestracji i regulaminu dostępne są na stronie internetowej oraz w sklepach Biedronka.Współpraca marki Milka z LALIGA dodatkowo będzie wspierana kampanią digitalową w social mediach, gdzie fani będą mogli zobaczyć inspirujące treści łączące świat futbolu i czekolady.
– Piłka nożna to ulubiony sport Polaków, który jednoczy miliony kibiców przed ekranami i na stadionach. Chcemy być częścią tych wyjątkowych chwil, dostarczając naszym konsumentom nie tylko ulubione słodycze, ale także niezapomniane doświadczenia związane z ich pasją. Tym samym współpraca z LALIGA to dla nas wyjątkowa okazja, by połączyć delikatność czekolady Milka z emocjami, jakie niesie ze sobą hiszpański futbol – mówi Małgorzata Wisławska, Senior Brand Manager Milka Tablets.
Mondelēz International od lat z powodzeniem łączy świat sportu z przyjemnością, angażując się w inicjatywy wspierające aktywny styl życia i budowanie więzi społecznych. Na poziomie europejskim marki należące do koncernu, takie jak Cadbury, Milka czy Philadelphia, współpracują z czołowymi ligami piłkarskimi, w tym Premier League, Bundesliga czy Serie A. Partnerstwo z LALIGA to kolejny strategiczny krok, który wzmacnia pozycję Mondelēz jako lidera w tworzeniu wyjątkowych doświadczeń, łączących emocje sportowe z ulubionymi przekąskami.