W dniach 3-4 listopada 2021 r. w G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce, odbędzie się XXIV edycja Targów Biznes-Żywność-Medycyna-Auto Flota Rzeszów 2021 r. Wydarzenie organizowane jest przez GK Specjał oraz sieci franczyzowe: Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal. „Poradnik Handlowca” objął patronat medialny nad wydarzeniem.
Jedna z największych imprez wystawienniczo-handlowych w południowo-wschodniej Polsce powraca jesienią z kolejną, już 24 odsłoną. Po sukcesie wersji on-line zeszłorocznej edycji, w tym roku organizatorzy połączyli doświadczenia i przygotowali hybrydę, która połączy wersję stacjonarną i wirtualną, przez to działanie zdecydowanie zwiększy się zasięg i skala eventu. W G2A Arenie w Jasionce koło Rzeszowa będzie można zobaczyć oferty dystrybutorów artykułów spożywczych, firm ubezpieczeniowych, banków, firm działających w branży turystycznej, hotelarskiej, informatycznej, telekomunikacyjnej, firm zajmujących się wyposażeniem i aranżacją wnętrz: sklepów, hurtowni, biur, lokali gastronomicznych. Od kilku edycji wśród wystawców są również dealerzy samochodów dostawczych i osobowych. Obecność zagranicznych producentów nadaje wydarzeniu międzynarodowy charakter i przyciąga corocznie kilka tysięcy zwiedzających. Na wszystkich uczestników czekają także liczne promocje, degustacje, a także losowania nagród. Wstęp na Targi jest bezpłatny. W drugi dzień Targów (4 listopada) o godz. 13:00 odbędzie się koncert zespołu Piękni i Młodzi.
Równocześnie z Targami odbędzie się Kongres: „Dokąd zmierza polski handel?”, który zgromadzi ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Moderatorami będą redaktorzy najlepszych pism branżowych. Przez dwa dni będą odbywały się prezentacje, panele dyskusyjne, debaty poświęcone bieżącej sytuacji w handlu oraz trendom, nowym oczekiwaniom klientów i prognozowanym kierunkom rozwoju.
Podczas tegorocznych Targów już po raz dziewiąty Jury przyzna specjalne certyfikaty i „Złote Medale” dla produktów FMCG. Kapituła wybierze 30 produktów, które otrzymają pamiątkowe medale, certyfikaty oraz prawo używania znaku na produktach. Ponadto wręczone zostaną Złote Specjały oraz nagrody od Władz Miasta i Regionu.
źródło: materiały organizatora