Gillette, światowy producent kosmetyków do pielęgnacji dla mężczyzn, ogłosił Lionela Leo Messiego nową twarzą międzynarodowej kampanii „Inner Stell”. Kampania podkreśla niezwykłą pasję i odporność zawodników oraz kibiców motywujących drużyny do zwycięstwa w barwach swoich krajów.
Dodatkowo, oprócz Messiego, Gillette nawiązało współpracę z elitą zawodników, takimi jak: Joe Hart (Anglia), Thomas Muller (Niemcy), “Oscar” i “Lucas” (Brazylia), “Chicharito” (Meksyk), “Falcao” (Kolumbia), Kagawa (Japonia), Sung-Yeung Ki (Korea Północna) oraz Piłkarzem Stulecia Pelem (Brazylia), a także z czołowymi reprezentacjami światowymi, m.in. Hiszpanii, Argentyny, Brazylii, Włoch i Meksyku . Również, w ramach kampanii Gillette został partnerem wspierającym misję Fundacji Leo Messiego.
– W całej swojej karierze odniosłem wiele sukcesów na boisku, ale wiem, że najlepsze wyniki osiąga się dzięki 100-procentowemu zaangażowaniu, duchowi walki i poświęceniu. Każdy mężczyzna ma w sobie “wewnętrzną siłę”, którą jest przywiązanie i poświęcenie dla barw drużyny lub reprezentacji narodowej bez względu na okoliczności. Gillette to marka, która podobnie jak ja jest zdecydowana osiągać najlepsze wyniki. Dlatego wiem, że możemy uświadomić mężczyznom z całego świata, że najlepsze efekty uzyskuje się ciągle wzmacniając swoją wewnętrzną siłę i dumnie prezentując swoje barwy – powiedział Messi, komentując partnerską współpracę z Gillette.