Mentos Say Hello 2

Kampanie

Mentos Say Hello 2

Konsumenci wybierając produkt coraz częściej kierują się nie tylko jego jakością, ale także uczuciami, jakie wywołuje. Tym samym dobre emocje stają się istotnym elementem wspierającym sprzedaż. Dowodem na to jest sukces cukierków Mentos Say Hello, które powracają w nowej odsłonie.

Pierwsza edycja Mentos Say Hello pojawiła się na polskim rynku w styczniu 2017 r. Była to limitowana seria cukierków w rolce, która poza wyjątkowym smakiem, proponowała ciepły, pozytywny przekaz. Na każdym cukierku znajdował się nadruk zachęcający do mówienia ludziom „cześć” i  zawierania nowych znajomości w żartobliwy i oryginalny sposób. Wśród 34 zadań znajdowało się m.in. przybicie piątki, uścisk dłoni, wspólne selfie, zrobienie pajacyka czy gra w kamień, papier i nożyce. Wszystko w myśl hasła reklamowego „Who Says No To Mentos?” (tłum. kto odmówi Mentosowi?), które podkreśla ideę marki ułatwiającej kontakt międzyludzki.

Pozytywny przekaz okazał się sukcesem i przełożył się również na dobre wyniki sprzedaży. Dlatego Perfetti Van Melle Polska postanowiła wprowadzić nową edycję Say Hello, która będzie cieszyć się tak samo dużym wsparciem promocyjnym jak poprzednia. Tym razem idea koncentruje się na uczuciach przedstawionych za pomocą popularnych w sieci emotek. Na cukierkach znajdziemy nadrukowane roześmiane czy przesyłające całusy buźki, którymi możemy się dzielić z ludźmi i zachęcać do ich naśladowania. Kiedy otrzymują cukierka z radosnym uśmiechem, powinny nam się nim odwdzięczyć. Jeśli trafią na cukierka z wystawionym językiem czy inną zabawną miną, mogą spróbować ją powtórzyć. To znakomity wstęp do wspólnej zabawy. Dodatkowo jasna i słoneczna kolorystyka produktu wraz z jego słodkim lemoniadowym smakiem stanowi idealną kompozycję na letnie ciepłe dni spędzane wraz z najbliższymi.