Choć do zakończenia wielkanocnego sezonu zostało już niewiele czasu, to detalistom warto grać do ostatniego gwizdka. To bowiem na przestrzeni najbliższych dni konsumenci zostawią w sklepach lwią część świątecznego budżetu. Szczególnie teraz warto wystawić najmocniejszy skład na półki, by przyciągnąć konsumenta dobrze dobraną ofertą. Biorąc pod uwagę marcową eksplozję Helio w mediach (TV, radio, Internet), pamiętaj o bakaliach i masach do ciast Helio. Nie wiesz dlaczego? Poniżej krótka ściągawka – tylko 5 najważnieszych faktów.
Przed nami czas wielkiego finału okresu wielkanocnego. Każdy z detalistów niczym wytrawny trener ustawia teraz swoją drużynę do kluczowej rozgrywki. Na kogo warto zatem postawić by najlepiej zarobić? Które marki w kluczowych kategoriach są teraz w szczytowej formie? Naszym czarnym koniem sezonu jest Helio. Ponieważ czasu na lekturę jest mało, wybraliśmy tylko 5 kluczowych argumentów przemawiających za Helio:
- Kategoria bakalii i mas do ciast cieszy się szczególnym zainteresowaniem w okresie przedświątecznym, zaś Helio od lat jest jedną z dwóch najsilniejszych na rynku marek. Jak wynika ponadto z ostatnich badań, wizerunek zdrowej marki Helio ewidentnie dziś procentuje – Helio zbiera najwięcej głosów konsumenckich pod kątem siły i zaufania do marki. Co więcej, konsumenci spontanicznie wskazują jej produkty jako ekologiczne i „nie zawierające składników, które ich zdaniem są niezdrowe”. Jeżeli dodamy do tego długi termin przydatności, polską markę i polskiego producenta to mamy komplet najważniejszych dla konsumenta cech w dobie pandemii.
- Prawie 30 letnia obecność na rynku sprawia, że Helio nie tylko dostarcza atrakcyjne i wysokojakościowe produkty, ale także efektywnie wspiera ich sprzedaż. Kondycja mediowa Helio jest przy tym imponująca. Jak wiadomo Helio od lat są „Media Mocni” i wydają astronomiczne jak na branżę budżety. Kampanie Helio wyróżniają się zasięgami, kreatywnością, a przede wszystkim skutecznością. Tegoroczny marzec potwierdza zaś najwyższą formę bakaliowego potentata. Tegoroczna wiosenna kampania Helio to: 3,5 tysiące emisji w czołowych ogólnopolskich stacjach TV i stacjach tematycznych, kilkaset emisji w wiodących stacjach radiowych, atrakcyjny content marketing, m.in. cykl wideo przepisów (pierwszy z nich w ciągu tygodnia odnotował ponad pół miliona (!) wyświetleń na kanale YouTube marki), dziesiątki milionów kontaktów w kampanii internetowej, w tym na największych platformach, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok) i popularnych serwisach VOD, kilkudziesięciu influencerów zaangażowych w promocję marki Helio i budujących zaufanie i lojalność do marki, milionowe zasięgi kampanii w prasie, shoppermarketing (POS, czołowe aplikacje do planowania zakupów). Łączna wartość bieżącej kampanii Helio szacowana jest na miliony złotych, dzięki którym marka odnotowała w okresie przedświątecznym dziesiątki milionów pozytywnych impulsów zakupowych, których grzechem byłoby nie wykorzystać.
- Helio zajęła pierwsze miejsce w tegorocznym rankingu Gazety Finansowej „Najcenniejsza Polska Marka” w branży bakaliowej. Wzorowa reputacja, zaufanie do marki HELIO i jej silna rynkowa pozycja potwierdzona została ostatnio także innymi prestiżowymi nagrodami, w tym m.in. 2 Złote Laury Konsumenta 2021 (kategorie: dodatki do ciast; bakalie), Medal Europejski 2020, Superprodukt Świata Kobiety 2019, Infulencer’s Top 2020.
- Jak wiadomo Helio od lat kradnie serca Polaków innowacyjnością i dostrzeganiem realnych potrzeb konsumenckich, tzw. „insightu”. To wszak Helio stworzyło m.in. 20-lat temu kategorię mas do ciast wprowadzając pierwszą w historii gotową masę makową z bakaliami, czy w ostatniej dekadzie pierwszą w Polsce linię bakalii bez konserwantów Helio Natura, która trafiła powszechnie na półki. Jako pierwsi także zaoferowali polskim konsumentom popcorn bez oleju palmowego. Polityka eliminowania konserwantów i oleju palmowego widoczna jest też w odświeżonej linii mas krówkowych Helio Premium, których opakowanie eksponuje unikalne atuty marki: pełne mleko, brak glutenu i oleju palmowego. Dziś przyszedł także czas na pionierskie wejście miękkich suszonych owoców bez konserwantów So Soft!, w tym pierwszą na rynku żurawinę nasączoną sokiem żurawinowym. Wprowadzeniu nowości towarzyszy intensywnia kampania mediowa, w tym w TV i radiu.
- Helio to jeden z największych i najnowocześniejszych w Europie zakładów w branży, a do tego najwyższe światowe standardy produkcji żywności. Zakład certyfikowany jest międzynarodowych standardem BRC – Global Standard for Food Safety, który uważany jest za wzorzec dla najlepszych praktyk w przemyśle spożywczym. Helio to też sprawdzeni i zaufani plantatorzy bakaliowego surowca reprezentujący regiony najlepsze dla upraw danego gatunku z całego świata. Blisko 30 lat doświadczeń, bezpośredniej współpracy i budowania relacji z dostawcami surowca, sprawiają, że Helio jest znanym i cenionym importerem bakalii na wszystkich kontynentach. Firma współpracuje z plantatorami z Europy, Azji, Ameryki Południowej i Północnej, a także Afryki, Australii i Oceanii. Ekspercka wiedza oraz nienaganne praktyki kupieckie sprawiają, że Helio może pochwalić się dziś zarówno kilkoma prestiżowymi tytułami Ambasadora Polskiej Gospodarki pod honorowym patronatem Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego, a przede wszystkim olbrzymią bazą wiedzy na temat bakalii i doskonałych relacji biznesowych z dostawcami z całego świata. Dzięki temu Helio to bakaliowy ekspert, który wie jak, gdzie i kiedy kupować bakalie aby skorzystał na tym zarówno nasz sklep, jak i konsument.
Choć nie jesteśmy redakcją sportową, pozwolimy sobie na piłkarskie podsumowanie – przed nami ważny tydzień nie tylko dla reprezentacji Polski, ale też dla detalistów. Po spotkaniach na piłkarskich arenach eliminacji mistrzostw świata z pewnością za swoje decyzje oceniany będzie nowy trener. Trzymamy zatem kciuki za Polską reprezentację, a jednocześnie życzymy detalistom trafnych decyzji w końcówce sezonu. Wierzymy, że wykorzystując potencjał jakim dysponuje dziś Helio detaliści będą na współpracy z Helio wygrani.