McCormick wprowadza na polski rynek sos FRANK’S RedHot

Nowości

McCormick wprowadza na polski rynek sos FRANK’S RedHot

11 kwietnia 2019

McCormick wprowadza do Polski sos FRANK’S RedHot Original oraz jego ostrzejszą wersję, FRANK’S RedHot Xtra Hot. Ten kultowy amerykański sos ostry składa się z prostych składników i pasuje do każdego rodzaju potraw. Premierze towarzyszy kampania Digital podkreślająca uniwersalność zastosowania produktu, pod hasłem „Ostro wchodzi ze wszystkim”.

FRANK’S RedHot to nowość na polskim rynku spożywczym, przedstawiona 1 kwietnia przez firmę McCormick (właściciela marek Kamis i Galeo). Oryginalny amerykański sos nie zawiera konserwantów i składa się tylko z 5 prostych składników: chili (35%), wody, mielonego czosnku, octu i soli. Według przeprowadzonego przez McCormick badania U&A (ang. Usage and Attitude) na użytkownikach sosów ostrych w Polsce we wrześniu 2018 r., najczęściej dodają go do kurczaka (aż 72% zastosowań). Unikalne połączenie ostrości i smaku FRANK’S RedHot, które nie wypala podniebienia, sprawia, że nadaje się on do wszystkiego i otwiera przed miłośnikami ostrości nowe horyzonty.

Kampania towarzysząca premierze produktu skierowana jest do Millenialsów, dla których najważniejsze w produkcie są autentyczność, smak oraz jakość. W ramach promocji sosu FRANK’S RedHot zostaną uruchomione lokalne kanały marki na platformach Facebook, Instagram i Youtube, w których pojawią się kulinarne i lifestyle’owe cykle wpisów oraz krótkie, humorystyczne spoty reklamowe z sosem FRANK’S RedHot w roli głównej. Startowi kampanii towarzyszy również emisja reklamy display w sieci Google.