Materiały POS od Lubelli, Łowicza, Krakusa oraz  Kotlina nadające się w  100%  do recyklingu.

Producenci

Materiały POS od Lubelli, Łowicza, Krakusa oraz Kotlina nadające się w 100% do recyklingu.

25 listopada 2021

Grupa Maspex, lider rynkowy w wielu kategoriach spożywczych, wprowadza rozwiązania oparte o ideę zrównoważonego rozwoju także w obszarze Customer Marketingu – wdrażając materiały POS w 100% nadające się do recyklingu.

Proekologiczne rozwiązania w przestrzeniach sklepowych to istotna kwestia zarówno dla producentów, sprzedawców, jak i konsumentów. Materiały POS (ang. point of sale – nośniki reklamy skierowane do klienta detalicznego w miejscu dokonywania zakupu) przyjazne dla środowiska,  to ważny kierunek rozwoju i zmian, jakie wdraża Grupa Maspex. Posiadają certyfikat FSC® (Forest Stewardship Council®), który pozwala odróżnić wyroby z drewna i kartonu, które pochodzą z odpowiedzialnej gospodarki leśnej. Standard FSC® jako jeden z niewielu jest popierany przez najważniejsze organizacje ekologiczne. Zadruk został wykonany bezpośrednio na szarej tekturze falistej bezpiecznymi farbami z certyfikatem GreenGuard Gold, które posiadają ograniczoną migrację szkodliwych substancji.

Pierwsza tego typu współpraca jest realizowana pilotażowo w sklepach jednego z kluczowych partnerów handlowych – sieci Lidl i związana jest z działaniami ekspozycyjnymi. Docelowo firma chce wykorzystywać tego typu materiały POS w swoich wszystkich działaniach w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego.

Troska o planetę to jeden z siedmiu obecnie głównych trendów shopperowych, które kierunkują także działania Customer Marketingu. To nabywca jest w centrum zainteresowania, a wszystkie działania są odpowiedzią na jego zachowania.