W poniedziałek, 6 kwietnia, w sieci handlowej Netto wystartowała nowa kampania lojalnościowa – „Masa Kreatywności”. Klienci dyskontu w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay, która daje możliwość kreatywnej zabawy dla całej rodziny podczas czasu spędzanego w domu.
– Dzięki akcji chcemy wesprzeć naszych klientów i dać im możliwość spędzenia czasu ze swoimi dziećmi w najbardziej twórczy i kreatywny sposób – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Jest to szczególnie istotne właśnie teraz, gdy dzieci przebywają w domach, a rodzice poszukują kolejnych pomysłów na wspólną zabawę. W każdym dziecku tkwią nieskończone pokłady kreatywności, a nasza propozycja pozwoli je wydobyć.
W zamian za zakupy w sieci handlowej Netto, od 6 kwietnia do 13 czerwca 2020 r., klienci otrzymają darmowe saszetki z kolorową masą plastyczną. Każde wydane 40 zł to jedna saszetka z 5 g masy Hey Clay. Dodatkowo, zakup wybranych produktów takich producentów jak: Unilever, Mlekovita, Kruszwica, Frito-Lay czy Upfield uprawnia do odebrania dodatkowej saszetki.
Masa dostępna jest w osiemnastu bardzo żywych i jaskrawych kolorach, jednak nie wiadomo, jaki kolor znajduje się w saszetce. Masa jest bezpieczna dla dzieci, nie brudzi dłoni ani ubrań, jest nietoksyczna i biodegradowalna. Wszystko, co zostanie z niej ulepione, zastyga w ciągu 24 godzin, a dzięki specjalnej recepturze nie kruszy się, nie pęka i staje się samodzielnie wykonaną zabawką lub ozdobą. Szczególnie ważne, aby dla zachowania higieny i bezpieczeństwa masa była przeznaczona dla jednego dziecka. W obecnej sytuacji nie zaleca się dzielenia używanej masy do zabawy z dziećmi spoza jednego gospodarstwa domowego.