Franczyzowa sieć sklepów spożywczych MarketVita konsekwentnie rozwija swoją obecność na rynku detalicznym. Na koniec trzeciego kwartału 2025 roku sieć osiągnęła liczbę 184 sklepów, działających w 3 formatach: MarketVita, MarketVita Express oraz MiniVita.
W ostatnich tygodniach otwarto kolejne lokalizacje m.in. w Rudzie Śląskiej, Katowicach, Oświęcimiu, Łańcucie oraz Rzeszowie. To część strategii dalszego rozwoju sieci w południowej Polsce, w oparciu o partnerski model franczyzowy i dopasowanie formatu sklepu do lokalnych potrzeb klientów.
– Każde nowe otwarcie to potwierdzenie, że model współpracy, który oferujemy franczyzobiorcom, sprawdza się w praktyce. Stawiamy na lokalność, świeżość i wygodę zakupów po sąsiedzku, w atrakcyjnych cenach. W tym modelu wspieramy przedsiębiorców w efektywnym prowadzeniu biznesu – podkreśla Marzena Wilk, Dyrektor Rozwoju sieci MarketVita. MarketVita zapowiada kolejne otwarcia jeszcze w tym roku.
oprac.: K. Walkowiak