MarketVita podsumowuje 2024 rok

Aktualności

MarketVita podsumowuje 2024 rok

23 stycznia 2025

Polska sieć franczyzowych sklepów spożywczych MarketVita w 2024 r. umacniała swoją pozycję na terenie południowo-wschodniej Polski. W ostatnim kwartale mijającego roku otworzyła aż 18 nowych placówek, zwiększając łączną liczbę punktów w Polsce do 146 na koniec roku. Z początkiem 2025 roku do MarketVita dołączyło kolejnych 2 detalistów i aktualnie liczba sklepów wynosi już 148.

Punkty sieci skoncentrowane są głównie na Podkarpaciu. Sieć ma również sklepy w Małopolsce. Kontynuując dynamiczny rozwój, sieć zaczęła stawiać kroki na terenie Śląska. Przyczyniło się do tego otwarcie nowego oddziału hurtowni Orzełek w Katowicach. Orzełek, główny dostawca produktów do sieci MarketVita, do tej pory miał jedynie oddział w Rzeszowie. Od początku 2024 r. rozwija także lokalizację w stolicy Śląska. Jej otwarcie umożliwiło szybsze i bardziej efektywne zaopatrzenie sklepów Marketvita w tej części Polski.

„Śląsk to region o ogromnym potencjale, zarówno pod względem liczby klientów, jak i współpracy z lokalnymi detalistami. Chcemy oferować również partnerom w tym województwie  franczyzę opartą na polskim kapitale, która odpowiada na lokalne potrzeby” – podkreśla Marzena Wilk, Dyrektor Rozwoju MarketVita. Szyld MarketVita pojawił się nad wejściami do sklepów m.in. w Chorzowie, Rudzie Śląskiej czy Bytomiu.

MarketVita to polska franczyzowa sieć sklepów spożywczych. Oferuje 3 formaty placówek: MarketVita, MarketVita Express i MiniVita,  dostosowane do specyfiki lokalizacji, potrzeb klientów oraz preferencji detalistów. W ramach partnerskiego podejścia do współpracy, oferuje detalistom atrakcyjne warunki handlowe, działania marketingowe, wsparcie merytoryczne i umowy okołobiznesowe na korzystnych zasadach.

źródło: Marketvita
oprac.: K. Walkowiak