Polska sieć franczyzowych sklepów spożywczych MarketVita rozpoczęła 2025 rok od dalszego wzmacniania swojej obecności w południowo-wschodniej Polsce. W pierwszym kwartale do sieci dołączyło łącznie 9 nowych sklepów – 5 pod szyldem MarketVita i 4 w formacie MiniVita, m.in w Sosnowcu, Rudzie Śląskiej, kontynuując zapowiadaną ekspansję na Śląsku, czy w Rzeszowie.
Na dzień 16 kwietnia 2025 roku sieć MarketVita zrzesza już 163 placówki działające pod szyldami MarketVita i MiniVita.
MarketVita w ostatnim czasie została partnerem rzeszowskich biegów – najpopularniejszego cyklu tej dyscypliny w woj. podkarpackim. Pierwszy bieg, z siecią w roli partnera, odbędzie się na powitanie lata w czerwcu br. Kolejny, w Dniu Niepodległości, szczyci się rekordową frekwencją, gromadząc społeczność ponad 2 500 uczestników z całego regionu.
MarketVita to polska sieć franczyzowych sklepów spożywczych, rozwijająca się w modelu partnerskim. Oferuje 3 formaty sklepów: MarketVita, MarketVita Express oraz MiniVita – dostosowane do specyfiki lokalizacji, potrzeb klientów i preferencji detalistów.
źródło: MarketVita
oprac.: K. Walkowiak