Marka Winiary poleca budyń na podwieczorek

Kampanie

Marka Winiary poleca budyń na podwieczorek

09 września 2014

Marka Winiary prowadzi pierwszą od lat kampanię promująca portfolio budyni. Celem działań jest przypomnienie konsumentom o kategorii i podkreślenie, jak ważnym posiłkiem w diecie dziecka jest podwieczorek.

Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot, emitowany w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych takich jak TVP, Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych. Aby wzmocnić komunikację, reklama pojawia się również na platformach VOD: wp.pl, Ipla.pl, TVNplayer.pl, a także na YouTube.pl

– W naszej kampanii chcemy podkreślić, że podwieczorek ma znaczenie w diecie dzieci, a budyń jest doskonałą propozycją na ten posiłek w ciągu dnia. W dzisiejszych czasach koniec lekcji to dla dzieciaków nie koniec zajęć – po szkole chodzą na basen, karate, taniec, podczas których potrzebują dużo energii. Po powrocie, wartościowym podwieczorkiem jest dla nich właśnie ciepły, pożywny, bo zawierający mleko, i pyszny budyń Winiary –– mówi Marzena Maciąg-Urbańska, Group Product Manager odpowiedzialna za kategorię deserów Winiary.

Budynie od tego roku są dostępne w nowych opakowaniach, które podkreślają tradycyjny, domowy smak i sprawdzone receptury budyni uwielbianych od lat.