Marka Sorella – premiera drugiej nowej marki w rodzinie Pamapol w 2021 r.

Producenci

Marka Sorella – premiera drugiej nowej marki w rodzinie Pamapol w 2021 r.

Pamapol, lider dań gotowych na rynku polskim, wypuszcza nową linię produktów gotowych dla odbiorców kuchni wegańskiej oraz tradycyjnej – Sorella, to druga po marce GOONG premiera w 2021 roku. Produkty niebawem trafią do większości sklepów w kraju.

Sorella – Nowy brand w rodzinie Pamapol

Marka Sorella powstała przy współpracy dwóch sióstr (Brand Hero marki). Jedna z nich, wegetarianka, opracowała gotowe dania, smarowidła na kanapki i inne przysmaki bez mięsa, druga przygotowała dania mięsne, inspirowane smakami z całego świata. Całość to połączenie pasji do gotowania, najwyższej jakości składników oraz miłości do podróży. Sorellę wyróżni nie tylko smak, ale też świetne składy gotowych dań. Posiłki w postaci zup, drugi dań i past kanapkowych, będzie można przyrządzić w kilka chwil.

Sorella – czym będzie się różnić od poprzednich marek?

– Wprowadzenie w krótkim czasie dwóch marek na rynek, to ważna decyzja i duży wysiłek dla organizacji. W krótkim czasie praktycznie podwoimy ofertę produktów pod naszymi brandami. Dlaczego działamy tak odważnie? Zaobserwowaliśmy wzrost świadomości konsumenta. Konsument czyta etykiety, jest coraz bardziej uważny. Szuka krótkich i przejrzystych składów, myśli o zdrowiu. Mówimy też o trendzie ekomówi Bartosz Półgrabia, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny Pamapol SA. 

– Sorella to olbrzymia rewolucja w dotychczasowej ofercie Pamapol. Przyglądamy się rynkowi i jego trendom. Marka Sorella kierowana jest głównie do młodych, świadomych klientów. Jestem dumny z tych produktów, bo są smaczne i naprawdę bardzo zdrowe. Odpowiadają na trend prozdrowotny mówi Ryszard Szatkowski, wiceprezes zarządu, dyrektor komercyjny Pamapol SA.

– Długo analizowaliśmy sytuację. W ofercie Pamapol brakowało produktu, który moglibyśmy kierować do młodszego konsumenta, a na tym nam bardzo zależało – podkreśla Robert Szataniak, dyrektor marketingu Pamapol SA. – Marka Sorella to coś, co chce się położyć na stole, co chce się jeść

Skąd pomysł na markę Sorella?

– Razem z siostrą Natalią miałyśmy to szczęście, że nasi rodzice od zawsze zabierali nas w podróże. Poznawaliśmy nowe kultury, nowe smaki. Włochy, Grecja, Stany Zjednoczone. Największe wrażenie zrobiły na mnie właśnie Grecja i Włochy. Sama studiowałam we Włoszech, czerpałam stamtąd inspiracje kulinarne. Pomysł, który wyszedł od nas na dania wegańskie i wegetariańskie jest odpowiedzią na potrzeby rynku, rośnie zainteresowania kuchniami świata tzn.: kuchnią grecką, włoską meksykańską i azjatycką – podkreśla Agnieszka Szataniak – Project Manager Sorella.

Jak wygląda proces przygotowywania nowych produktów?

Wszystko zaczyna się w dziale R&D, spotykamy się na warsztatach wewnętrznych i przenosimy marzenia i pomysły na nasze możliwości produkcyjne. Cały proces: od pomysłu, przez smakowanie, gotowanie, projektowanie etykiet i opakowań musi przejść szereg testów i prób. Dzięki Sorelli mamy możliwość łączenia różnych smaków z całego świata tj. Czerwona Fasola ze Stanów Zjednoczonych, Ciecierzyca z Turcji itp. podkreśla Martyna Pietruszka Brand Manager Sorella. Jeszcze w tym roku rozwiniemy markę o dania w tackach, zestawy śniadaniowe i zupy kuchni świata – dodaje Pietruszka.

Jak będzie wyglądała codzienna komunikacja marki Sorella?

– Jesteśmy członkiem zespołu tworzącego markę Sorella. Wspólnie kreujemy wizję marketingową marki. Naszym głównym zadaniem jest wsparcie konsumenckie, działania te będziemy prowadzić wielotorowo i długoterminowo – podkreśla Łucja Kucicka-Borowska z agencji kreatywnej Flamink.