SIDOLUX®, polska marka produktów do sprzątania, uzupełnia swoją popularną linię Expert o nowe pozycje. Klienci mogą cieszyć się jakością SIDOLUX® już nie tylko w nowej odsłonie wizualnej, ale także w wariantach premium – SIDOLUX® Expert Gold – dostępnych w popularnej sieci drogerii.
Obecna już od 30 lat na rynku, polska marka SIDOLUX® odświeża swoją linię Expert, dedykowaną myciu i pielęgnacji podłóg. Niedawno, w procesie rebrandingu, cały asortyment producenta zyskał nowe logo oraz projekty etykiet i opakowań. Ponadto, linia Expert została rozszerzona o dwie nowości – warianty premium:
- SIDOLUX® Expert Gold do drewna i paneli,
- SIDOLUX® Expert Gold do płytek i winylu.
To produkty wzbogacone o ekstrakt z perły, zawierające naturalne woski, podkreślające głębię koloru, odżywiające podłogę i maskujące rysy. Płyny pozostawiają po sobie niepowtarzalny, subtelny zapach kwiatu lotosu. Są dostępne drogeriach Rossmann.
W linii Expert znajdziemy także znane i lubiane przez klientów klasyczne warianty, w odświeżonej szacie graficznej. Są to m.in.: SIDOLUX® Expert do mycia paneli i drewna z olejkiem arganowym czy SIDOLUX® Expert do mycia paneli z olejkiem z awokado.
Nr 1 w pielęgnacji podłóg
SIDOLUX® to znana i ceniona przez polskich konsumentów, rodzima marka środków do sprzątania, rozpoznawalna szczególnie w kontekście specjalistycznych preparatów do mycia i pielęgnacji podłóg[1].
– Nasze produkty są jedną z ulubionych marek wśród konsumentów chcących zadbać o domowe powierzchnie, w szczególności te drewniane. Potwierdzają to badania przeprowadzone przez Nielsen oraz Grupę IQS, które wskazują, że SIDOLUX® jest najsilniejszą marką w kategorii pielęgnacji podłóg. W niemal co drugim gospodarstwie domowym, korzystającym z płynów do drewna oraz paneli, znajdziemy SIDOLUX®[2]. Co więcej, ponad 60% badanych osób, zapytanych o producentów środków do pielęgnacji podłóg, wskazuje bez podpowiedzi właśnie naszą markę (tzw. świadomość spontaniczna)[3] – mówi Marta Całus, Trade & Marketing Manager marki SIDOLUX®.
[1] Źródło: Źródło: Badanie znajomości i wizerunku marki SIDOLUX w trzech kategoriach produktowych, IQS, styczeń 2022 r.
[2] Źródło: Postawy wobec Sidolux i sprzątania, badania ilościowe, Nielsen, styczeń 2021 r.
[3] Źródło: Źródło: Badanie znajomości i wizerunku marki SIDOLUX w trzech kategoriach produktowych, IQS, styczeń 2022 r.