Wystartowała kolejna odsłona parasolowej kampanii wizerunkowej marki Herbapol, tym razem skupiona na syropach z linii Owocowa Spiżarnia.
Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowy spot, w którym podkreślono charakter syropów z linii Owocowa Spiżarnia, które –jako dodatek do wody lub herbaty – mogą towarzyszyć wszystkim członkom rodziny przez cały dzień. Oprócz tego, reklama przypomina o zawartości witaminy C i braku konserwantów w syropach. Spot można zobaczyć od 6 listopada w największych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.
Celem kampanii „I dzień smakuje lepiej” jest ukazanie wyjątkowego smaku i aromatu produktów marki Herbapol, na który składają się owoce i zioła oraz przypomnienie konsumentom, że produkty te umilą każdą porę dnia. W kampanii ukazane są one w otoczeniu ciepłej, radosnej, rodzinnej atmosfery i towarzyszą wszystkim członkom rodziny przez cały dzień: od wspólnie spędzanych chwil o poranku, przez popołudniowe spotkanie biznesowe, aż do chwili wieczornego relaksu. Każdą z tych sytuacji łączy przyjemność smakowania produktów marki Herbapol.
Na potrzeby kampanii przygotowano kilka spotów – po jednym dla każdej wspieranej kategorii produktowej. Stanowi ona kontynuację komunikacji rozpoczętej w 2013 r. pod hasłem: „Przyjemność. Masz to w naturze.”