Marka Herbapol Polana wystartowała z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową. Kampania potrwa przez cały listopad. Emisję spotu zaplanowano w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i w serwisie Youtube. Reżyserię reklamy powierzono duetowi Frydrych & Zdanowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Highnoon. Zakup mediów realizował dom mediowy MediaCom.
Korzystając ze swojego ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy na temat ziół i roślin polnych, „Herbapol-Lublin” S.A. pod koniec 2020 roku wprowadził na rynek markę kosmetyków naturalnych i suplementów diety Herbapol Polana. Receptury wszystkich jej produktów oparte są na sile czerwonej koniczny, zwanej rośliną kobiet, która wspiera kobiety w trosce o kondycję i piękno skóry oraz zapewnia odmłodzony i promienny wygląd.
Oferta marki odzwierciedla koncept dwukierunkowej, holistycznej pielęgnacji, zgodnie z którym powinniśmy troszczyć się o skórę nie tylko od zewnątrz, ale także od wewnątrz organizmu. Dlatego marka Herbapol Polana to trzy programy naturalnej pielęgnacji stworzone dla potrzeb skóry kobiet na każdym etapie życia: nawilżanie z chabrem bławatkiem, rewitalizacja ze stokrotką, a także odmładzanie z ekstraktem z maku lekarskiego. Każdy z nich to zarówno naturalne kosmetyki, jaki i suplementy diety (z kwasem hialuronowym, kolagenem lub koenzymem Q10), tworzące spójną, inspirowaną naturą całość.