Wystartował ogólnopolski konkurs marki Grześki „Gdzie Cię grześkość poniesie?” Dzięki partnerowi akcji – Polskim Liniom Lotniczym LOT na wielbicieli grześkich wafelków czekają podwójne bilety lotnicze w jedną z 40 stron świata. Promocja potrwa do 11 lipca br. i obejmie wszystkie warianty „Grześków”.
Wiosenna ofensywa wafelków Grześki nabiera tempa. Pod hasłem „Gdzie Cię grześkość poniesie?”, ruszył ogólnopolski konkurs konsumencki organizowany we współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT. Przez najbliższe 8 tygodni fani grześkich smaków będą mogli wygrać podwójne bilety lotnicze do 40 grześkich miejsc świata. Aby je zdobyć wystarczy kupić 2 dowolne Grześki, zachować paragon i odpowiedzieć na pytanie konkursowe publikowane codziennie na stronie internetowej.
Kampania jest wspierana również w magazynie pokładowym LOT-u Kaleidoscope, na boarding passach oraz na stronie głównej grzeski.pl, lot.com i w nowym serwisie lot.com/inspiracje. Dodatkowo wzmocni ją reklama w sieci bankomatów Euronet. Marka zadbała także o wsparcie konkursu w punktach sprzedaży w całej Polsce – grześkie wafelki będą doskonale widoczne na półce, dzięki wyróżniającym się na tle kategorii materiałom POS.
Ponadto dzięki współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, już niedługo flotę LOT-u zasili wyjątkowy Embraer 175. Odrzutowiec w grześkich barwach będzie przez najbliższe 6 miesięcy obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie. To pierwsza tego typu akcja promocyjna marki słodyczy w Polsce.
Konkurs potrwa do 11 lipca br. Promocja obejmuje wszystkie warianty grześkich wafelków. Akcja konkursowa jest pierwszą z wielu zaplanowanych na ten rok aktywacji marki, realizowanych w ramach nowej strategii komunikacyjnej opartej na idei „grześkości”.