Marka Delicje dołącza do programu zrównoważonego pozyskiwania pszenicy Harmony

Producenci

Marka Delicje dołącza do programu zrównoważonego pozyskiwania pszenicy Harmony

Od września na wszystkich opakowaniach ciastek Delicje znajdzie się logo programu Harmony. To inicjatywa firmy Mondelēz International, do której należą rolnicy z sześciu krajów europejskich, w tym Polski. Jej głównym celem jest wspieranie bioróżnorodności i dobrych praktyk związanych z ochroną środowiska w zakresie bardziej zrównoważonej produkcji pszenicy.

Odświeżone opakowania ciastek Delicje są elementem realizacji długofalowej strategii zrównoważonego rozwoju Mondelēz International, w ramach której do 2022 r. wszystkie ciastka z portfolio koncernu będą produkowane wyłącznie z pszenicy pozyskanej w sposób przyjazny dla środowiska i lokalnych społeczności rolników. Działania firmy odpowiadają na potrzeby współczesnego świata, zachodzące zmiany klimatyczne, a także oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej zwracają uwagę na skład produktów oraz pochodzenie poszczególnych składników. Logo programu Harmony na opakowaniach Delicji jest gwarancją, że pszenica wykorzystywana do produkcji ciastek została pozyskana z szacunkiem dla środowiska naturalnego.

– Jesteśmy dumni, że marka Delicje dołącza do programu Harmony – mówi Dalia Luberecka, Junior Brand Manager marki Delicje. – Zaufanie, jakie przez lata zdobyliśmy wśród naszych konsumentów, jest również wielkim zobowiązaniem. Obecność w programie to obietnica, że regionalność i troska o planetę w dalszym ciągu będą jednym z naszych priorytetów.

Opakowania ciastek Delicje od września 2020 r. będą miały odświeżony wygląd – pojawią się na nich logotypy Harmony. Wprowadzeniu logo na produkcie będzie towarzyszyć kampania informacyjna.

oprac. P.Ł.