Marka Bracia Koral – Lody Jak Dawniej, na przekór jesiennej aurze, zaprasza internautów w sentymentalną podróż do ciepłych wspomnień z dzieciństwa. W mediach społecznościowych właśnie ruszyła kampania #Smakiwspomnien.
Marka Bracia Koral – Lody Jak Dawniej powstała z myślą o pielęgnowaniu tradycji wielopokoleniowych spotkań. Chcieliśmy zaprosić konsumentów do wspólnego spędzania czasu i dzielenia się nim z tymi, których kochamy – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej. To właśnie w takich momentach powstają prawdziwe, ciepłe wspomnienia. Kreujemy je sami, również przygotowując wspólnie pyszne dania i słodkości. Warto podczas tych wydarzeń sięgać po ulubione smaki – także smaki lodów – dodaje.
Dotychczas w komunikacji w mediach społecznościowych marka wykorzystywała stylistykę retro, odwołując się do czasów, w których powstało mające dzisiaj ponad 37 lat przedsiębiorstwo. W ten sposób starsze pokolenie śledzących stronę marki na Facebooku mogło przypomnieć sobie charakterystyczne dla swojego dzieciństwa gadżety i zwyczaje, a młodsi mieli okazję poznać czasy „jak dawniej”.
Na potrzeby kampanii w mediach społecznościowych wprowadzony został tag #Smakiwspomnien. Treści związane z marką można również śledzić pod tagami #braciakoral oraz #jakdawniej. Jeszcze w tym roku na stronie Bracia Koral (www.facebook.com/braciakoralPL/) na Facebooku uruchomiony zostanie okolicznościowy konkurs.