MarcPol finalizuje modernizację najstarszych placówek wchodzących w skład sieci handlowej. Począwszy od III kwartału zeszłego roku odnowiono już ponad 30 sklepów. –Nasze plany dotyczące modernizacji placówek nabrały tempa w I połowie tego roku. W efekcie cały proces odświeżania starszych sklepów i dostosowywania ich do naszych wysokich standardów potrwa maksymalnie do jesieni. Początkowo zakładaliśmy, że lifting sieci będzie trwał do końca 2015 roku, ale dzięki zaangażowaniu i determinacji w działaniu wszystkich osób w naszej organizacji finalnie cały projekt został maksymalnie skrócony – powiedziała Iwona Zarucka, Wiceprezes MarcPol S.A.
MarcPol koncentruje się na odnawianiu placówek w Warszawie i w bliskiej okolicy, ponieważ to te sklepy najbardziej potrzebowały odświeżenia. W ramach modernizacji zmieniona została kolorystyka placówek i zostały one doposażone w nowoczesne urządzenia sklepowe (m.in. lady mięsno-wędliniarskie, piece do wypieku pieczywa w sklepie). MarcPol stawia na handel produktami świeżymi, dlatego te artykuły zostały znacznie lepiej wyeksponowane na terenie sklepu, ale również sama oferta tych produktów została wzbogacona o produkty nowych, lokalnych producentów.
– Naszym celem jest ciągłe doskonalenie i uatrakcyjnienie oferty w naszych największych placówkach. Prowadzimy bardzo zaawansowane rozmowy z innymi sieciami posiadającymi uzupełniającą ofertę, m.in. mebli, artykułów budowlanych, czy sprzętu ogrodowego, dotyczące wspólnego wykorzystania potencjału jaki posiadają nasze największe sklepy. Tym samym w wielu miejscach chcemy stworzyć lokalne mini centra handlowe do których klienci jeszcze chętniej będą przyjeżdżać celem dokonania zakupów w dużo szerszej ofercie z różnych branż” – dodała Iwona Zarucka.