Malma zdobywa coraz większe uznanie konsumentów w mediach społecznościowych

Aktualności

Malma zdobywa coraz większe uznanie konsumentów w mediach społecznościowych

29 września 2014

Malma cieszy się coraz większym uznaniem konsumentów w social mediach wśród brandów w swojej kategorii. Ciągle rosnące wśród Polaków zainteresowanie włoską kuchnią, a także coraz większa popularność makaronów Malma – doskonale komponujących się z daniami inspirowanymi słoneczną Italią sprawiły, że marka z sukcesem zaistniała na Facebooku i Instagramie. Malma, chcąc każdego dnia być blisko swoich konsumentów – proponuje im wyjątkowe przepisy na włoskie dania makaronowe. Część z nich to klasyka tamtejszej kuchni, część – pomysły bazujące na odważnych połączeniach smakowych i unikalnych zestawieniach. Każda inspiracja okraszona jest wyjątkowo apetycznym zdjęciem. Wszystko to sprawia, że nie sposób oprzeć się włoskim propozycjom Malmy. Marka zabiera swoich fanów w social mediach w fascynujące podróże szlakiem różnorodności włoskich smaków, architektury, ciekawych zwyczajów. Obecnie, liczba fanów marki w serwisie Facebook przekroczyła już 15 000. Również na instagramowym profilu Malmy nie brakuje lubujących się we włoskich inspiracjach marki koneserów smaku, stylu, jakości i unikalnego klimatu.