Trwa kolejna odsłona telewizyjnej kampanii prezentującej „Najlepsze ze zboża”. Spot przedstawia makarony Lubella, które towarzyszą o każdej porze dnia.
Nowa odsłona kampanii „Lubella – Najlepsze ze zboża” poświęcona jest makaronom klasycznym. To kontynuacja tegorocznej komunikacji skupionej wokół wartości i jakości marki Lubella. Dbałość o każde ziarno, kontrola na każdym etapie produkcji, ziarno mielone na mąkę we własnym młynie i przede wszystkim – satysfakcja, jaką daje zadowolenie milionów klientów, którzy zaufali Lubelli – to wyróżniki, dzięki którym makarony Lubella smakują tak dobrze o każdej porze.
Zboże, które jest jednym z podstawowych, a zarazem niezwykle wartościowym elementem pożywienia, to główny składnik wszystkich produktów Lubelli. Zboże to również główny bohater najnowszej kampanii wizerunkowej marki, która pokazuje, jak produkty ze zboża w różnej formie towarzyszą nam każdego dnia. Dzięki różnorodności, jaką oferuje Lubella, można cieszyć się makaronami na wiele różnych sposobów.