Na rynku pojawiła się nowa marka wśród wafelków impulsowych – Lusette, skierowana do kobiet i mężczyzn, którzy wśród codzienności pragną odrobiny luksusu. Wafelki Lusette to niezwykłe połączenie smaków, dzięki jednostronnej polewie i wyjątkowej kruchości ciemnych płatów waflowych. Na rynek zostaną wprowadzone trzy smaki wafelków o gramaturze 50 g – Lusette Mleczne, Lusette Czekoladowe i Lusette Nugatowe.
Wprowadzeniu marki na rynek towarzyszy kampania reklamowa, utrzymana w klimacie elegancji i tajemniczości. W trakcie kampanii będą miały miejsce m.in. niestandardowe działania w Internecie, których celem będzie zachęcenie konsumentów do udziału w nieprzeciętnej premierze spotu i innych wydarzeniach. Odbędzie się również wyjątkowy pokaz w kinach sieci Cinema City w ramach cyklu Ladies Night, podczas którego zostanie przeprowadzona akcja samplingowa. Zwieńczeniem całości działań będzie reklama telewizyjna, podczas której zostanie wyemitowany spot reklamowy, pełen tajemniczego uroku. Jego niezwykła atmosfera wzbudzi zainteresowanie wśród odbiorców, którzy jeszcze nie widzieli tak przedstawionego wafelka. Spot zawiera wszystkie elementy świata Lusette: aurę tajemniczości, wejście do krainy fantazji. Tym sposobem grupa docelowa będzie miała możliwość zobaczyć, że Lusette to coś więcej niż wafelek – to możliwość zmiany codziennej rutyny w niezwykłą chwilę przyjemności. Emisja spotu będzie miała miejsce w stacjach głównych i niszowych TVP, Polsat i TVN. Uzupełnieniem kampanii reklamowej są szeroko zakrojone działania trademarketingowe, obejmujące m.in. pakiety promocyjne a także różnorodne materiały ekspozycyjne, zapewniające detalistom i hurtowniom wsparcie w miejscu sprzedaży. Kampanie reklamowa rozpocznie się już w styczniu i potrwa do końca marca.
Wyłączny dystrybutor: I.D.C. Polonia S.A.