Łukasz Kaszuba nowym Dyrektorem Marketingu Sokołów

Łukasz Kaszuba nowym Dyrektorem Marketingu Sokołów

03 lipca 2025

Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu Sokołów S.A. objął Łukasz Kaszuba – menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu silnych marek w sektorze FMCG. Jego głównym celem będzie dalszy, bardziej dynamiczny rozwój brandu Sokołów poprzez zwiększanie jego rozpoznawalności i poszerzanie bazy konsumentów.

Łukasz Kaszuba posiada bogate doświadczenie z zakresu marketingu i zarządzania, które zdobył pracując dla wielu międzynarodowych firm. Na początku kariery związany był z należącą do koncernu Kraft Foods/Mondelez marką Milka, a następnie w  koncernie Jacobs Douwe Egberts odpowiadał za rozwój marki Jacobs, lidera rynku kawy w Polsce. Po 10 latach objął stanowisko dyrektora marketingu w spółce Animex, do której należą takie brandy, jak Berlinki, Krakus czy Morliny. Po siedmiu latach zdecydował się na następny krok w  karierze i od 1 lipca pełni funkcję dyrektora marketingu Sokołów S.A.

W trakcie swojej kilkunastoletniej kariery zawodowej Łukasz Kaszuba skutecznie rozwijał wiele marek i produktów skierowanych do konsumentów. Jako nowy dyrektor marketingu Sokołów S.A. jasno określa główny cel swojego działania: W biurze marketingu będziemy się koncentrować nad łamaniem kluczowych barier, tak aby zwiększać bazę konsumentów marki Sokołów. Jako marketingowiec jestem fanem Byrona Sharpa i uważam, że do tanga trzeba dwojga, a czasem nawet trojga, czyli: ‘mental availability’, ‘phisical availability’ i ‘porfolio availability’. Jestem przekonany że wspólnie z zespołem sprzedaży, R&D i operacjami sprawimy, że Sokołów zyska nową dynamikę i stanie się jeszcze większą firmą  – zapowiada Kaszuba.

Wiceprezes Zarządu Sokołów S.A. ds. Handlu i Marketingu Maciej Częścik tak skomentował zmianę na jednym z kluczowych stanowisk: Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączył tak doświadczony manager. Jego ogromna wiedza, pełen profesjonalizm i znajomość rynku to naprawdę mocne podstawy do dalszego rozwoju firmy. Liczymy, że uda nam się wypracować szereg nowych rozwiązań, które będą skutkowały jeszcze większym uznaniem i zaufaniem konsumentów.

Również z dniem 1 lipca Cezary Jasiński, dotychczasowy Senior Dyrektor Biura Marketingu, objął nowe stanowisko – Wiceprezesa Zarządu ds. Marketingu w Spółce Sokołów-Net. W nowej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, która umożliwi rozwój nowego formatu sieci sklepów Sokołów.

oprac.: K. Walkowiak