W ostatnich dniach, z powodu błędu w aplikacji mobilnej Żabki, klienci przyznawali sobie bez ograniczeń punkty lojalnościowe. Następnie za tzw. żappsy robili zakupy. “W związku z zaistniałą sytuacją rozpoczęliśmy już proces zbierania materiału dowodowego, który przekażemy do organów ścigania” – poinformowała sieć.
– W ostatnich dniach odnotowaliśmy przypadki doładowywania żappsami w nieuprawniony sposób wybranych kont użytkowników Żappki. W reakcji na naruszenia, zgodnie z regulaminem aplikacji oraz obowiązującymi procedurami, dokonaliśmy blokady kont, na których doszło do niedozwolonych aktywności. Zablokowani użytkownicy zostali poinformowani o tym fakcie. W związku z zaistniałą sytuacją rozpoczęliśmy już proces zbierania materiału dowodowego, który przekażemy do organów ścigania – cytuje komunikat Żabki „Niebezpiecznik”.
Jak informuje serwis, osoba odpowiedzialna za rozpowszechnienie informacji o luce w aplikacji została zatrzymana przez policję.
źródło: niebezpiecznik.pl/bankier.pl