Lubella i Mini co nieco

Kampanie

Lubella i Mini co nieco

31 maja 2017

Lubella niedawno wprowadziła do swojej oferty makarony w formach MINI. Aby przedstawić je konsumentom, marka poświęciła im najnowszą, szeroką kampanię reklamową. Lubella MINI zostaną zaprezentowane w spotach telewizyjnych, na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie.

Lubella nieprzerwanie inspiruje i wprowadza nowości, które pobudzają wyobraźnię, a jednocześnie stanowią unikalne rozwiązania. W najnowszej kampanii marka prezentuje nowe makarony, które dzięki swoim mini formom i właściwościom doskonale komponują się w daniach słodkich oraz wytrawnych i dają w kuchni nowe, niezliczone możliwości.  Działania łączące telewizję, outdoor oraz digital doskonale się uzupełniają.

Nowa reklama telewizyjna z serii „Lubella i 1000 pomysłów” przedstawia prosty przepis na danie z makaronem Lubella Mini rurki z warzywami. Mama z synem przygotowują muffinki z warzywami i udowadniają, że nawet z kilku składników można uzyskać wiele smaków.  Dzięki temu, że Lubella Mini rurki zawierają aż 5 warzyw (marchewkę, dynię, szpinak, brokuły, zielony groszek) nie tylko czynią posiłek bardziej wartościowym, ale też dodają mu kolorów. Warzywne rurki wyśmienicie komponują się z sosami i zachwycają w sałatkach i zapiekankach.

Nowe makarony Lubella opanowały nawet przestrzeń miejską, gdzie format MINI zagościł na maxi nośnikach – czyli citylightach i reklamach na autobusach miejskich. Na nośnikach outdoorowych będzie można zobaczyć różne kreacje, które mają za zadanie poinformowanie konsumentów o nowości w rodzinie produktów Lubella. Przedstawiają one trzy z pięciu wariantów: Mini kokardki, czyli klasykę w małej formie, Mini rurki łączące w sobie 5 warzyw oraz wyjątkowe, czekoladowe Mini świderki. Wszystkie produkty z linii są także prezentowane w kreatywny sposób w social mediach marki oraz na www.uwielbiam.pl. Posty w technologii 360⁰, gify, zdjęcia opowiadające kuchenne historie – wszystkie cieszące oko ciekawostki znajdziemy na profilach marki na FacebookuInstagramie. Dodatkowo kampania wsparta będzie działaniami VOD.

Makarony Lubella MINI stanowią doskonałą bazę do odkrywania kolejnych kulinarnych inspiracji. Z Lubellą makaron można jeść na obiad, albo jako deser. Możemy też bawić się smakiem i wzbogacić swoje posiłki o różnorodne warzywa. Warto zainspirować się kształtem i zastąpić klasykę nieco innym, niestandardowym, MINI wydaniem. Wśród MINI propozycji Lubelli zarówno dzieci jak i dorośli znajdą coś dla siebie!

 

Zachęcamy do obejrzenia spotu: https://youtu.be/2rZ7NiF6_78

Agencja reklamowa: GPD Agency

Dom mediowy: Mindshare