Niedawno ruszyła smakowita kampania marki Łowicz, która podkreśla różnorodność produktów dżemowych i pokazuje, na jak wiele sposobów można jeść dżemy, powidła i konfitury. W weekend ruszyła wspierająca tę kampanię akcja, w ramach której w największych polskich miastach odbędą się degustacje pysznych śniadań przygotowanych z wykorzystaniem owocowych produktów Łowicza.
Łowicz rozpoczął akcję samplingową, podczas której częstuje swoich konsumentów pysznymi śniadaniami na słodko, serwowanymi wprost z mobilnej przyczepy. Na miejscu będzie można poczęstować się świeżo wypiekanymi, chrupiącymi croissantami, rumianymi tostami oraz świeżymi pancakes’ami. Każdego dnia konsumenci mogą wybrać swój ulubiony smak dżemu czy konfitury, a uzupełnieniem zestawów śniadaniowych będzie ciepła herbata z syropem malinowym Łowicz. Dodatkowo, dla zabieganych, którzy nie będą mogli dotrzeć do śniadaniowego stoiska, Łowicz przygotowuje zestawy do pracy: każdy z nich to świeży croissant wraz ze słoiczkiem dżemu truskawkowego Łowicz.
W ciągu najbliższych tygodni pysznych śniadań w drodze do pracy skosztują mieszkańcy m.in.: Warszawy, Poznania, Wrocławia, Katowic, Krakowa, Gdańska, Gdyni i Sopotu. Akcja wystartowała 14 lutego w Warszawie i z tej okazji dla mieszkańców przygotowana została też walentynkowa niespodzianka. Dokładne daty przybycia mobilnego food-trucka Łowicza do kolejnych miast będą publikowane na bieżąco na profilu marki Łowicz na Facebooku (www.facebook.com/LowiczSamoNajlepsze).
Akcja wspiera najnowszą kampanię marki Łowicz, która zwraca uwagę na wiele możliwych zastosowań przetworów owocowych i podkreśla różnorodność produktów dżemowych – ich konsystencję, smaki i rodzaje. Spot prezentuje szeroką ofertę produktów Łowicz, a także wielość możliwości ich wykorzystania, atrakcyjność podania i uniwersalność na śniadanie.