Marka podjęła działania wspierające polskich rolników. Do oferty sezonowej wprowadziła nowość – dżem agrestowy – powstały ze zbiorów pochodzących z Klementowic. Produkt będzie dostępny w sieciach Lidl.
Receptura nowego dżemu Łowicz wykorzystuje agrest uprawiany przez Pana Pawła. Dzięki tej współpracy także konsumenci mają pewność, że kupowane przez nich produkty Łowicz wspierają polskie rolnictwo i powstają na bazie lokalnie uprawianych owoców. Co ważne, dżem agrestowy Łowicz jest produktem o obniżonej zawartości cukru.
Aby jeszcze mocniej podkreślić znaczenie współpracy z rolnikami i ich niepowtarzalnego wkładu w tworzenie przetworów, marka postawiła na zaprezentowanie wizerunku Pana Pawła na etykiecie nowego dżemu. W ten sposób oddaje ukłon rolnikowi, którego zbiory zostały wykorzystane do powstania produktu. Całościowy design etykiety kojarzy się z regionalnymi wyrobami i podkreśla świeżość nowej pozycji w kategorii dżemów. To wyraźne zaznaczenie pochodzenia surowca i wizerunku rolnika czyni dżem agrestowy produktem wyróżniającym się na sklepowych półkach.
Produkt trafi do sprzedaży jako in-out i będzie dostępny w sklepach Lidl. Za projekt etykiety odpowiada agencja Well-Rounded Design.
Cena sugerowana na półce: liniowa do dżemów 280g
Typ i wielkość opakowania jednostkowego: słój 280g
Typ i wielkość opakowania zbiorczego: 8 sztuk w opakowaniu zbiorczym