Łowicz wprowadza limitowaną edycję syropów na wiosnę i lato

Kampanie

Łowicz wprowadza limitowaną edycję syropów na wiosnę i lato

04 kwietnia 2014

Marka Łowicz kolejny raz przełamuje monotonię na rynku syropów i proponuje konsumentom trzy orzeźwiające połączenia smaków w wersji limitowanej.

Do znanych i dobrze przyjętych w ubiegłym roku połączeń limonka-cytryna oraz rabarbar-mirabelka w tym roku dołącza nowy, unikalny i niespotykany na polskim rynku syropów smak – ogórek-mięta. Syrop ma wyjątkowo rześki i świeży aromat, podobnie jak pozostałe syropy z edycji limitowanej doskonale sprawdzi się jako dodatek do wody, dzięki czemu otrzymamy gaszący pragnienie napój, jako polewa do deserów,  czy dodatek do koktajli i drinków..

Wprowadzenie syropów w unikalnych smakach, przywodzących na myśl ciepłe, letnie dni to szansa na zainteresowanie konsumentów syropami także poza tradycyjnym (zimowym) sezonem i pobudzenie całej kategorii. Syropy z edycji limitowanej na wiosnę i lato będą dostępne w ofercie marki Łowicz od kwietnia, w butelkach 440 ml opatrzonych wyróżniającymi się na półce etykietami.

Orzeźwiające syropy zostaną wsparte silną kampanią reklamową.