Marka Łowicz kontynuuje szeroką kampanię pod hasłem „Dżem Dobry”. Do działań prowadzonych od początku roku dołącza komunikacja w telewizji. Nowy spot w humorystyczny sposób prezentuje, jak dobrze rozpoczęty dzień z Łowiczem niesie za sobą falę dobrych, niespodziewanych zdarzeń.
Drugi etap kampanii to poszerzenie działań pod hasłem „Dżem Dobry”, w którym marka w kreatywny sposób gra podobieństwem słów „dżem” i „dzień”. W nowym spocie Łowicz pokazuje, jaki jest przepis na dobry dzień. Szczęśliwe zbiegi okoliczności, fantastyczne momenty i nieoczekiwane zwroty akcji bohater opowieści zawdzięcza temu, że dzień rozpoczął z dżemem Łowicz.
Nowy spot będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, na platformach VOD oraz w Internecie. Działania będą prowadzone także w postaci komunikacji PR, poprzez media społecznościowe, na stronie marki oraz na portalu www.uwielbiam.pl. Cała kampania skupiać się będzie właśnie na mniejszych i większych momentach szczęścia, które warto w życiu podkreślać. Bo jak Łowicz… to Dżem Dobry.
Kampanię marka rozpoczęła w styczniu – świętując Dżem Babci poprzez komunikację na billbaordach, citylighach oraz w digitalu. Następnie marka zachęcała, by celebrować Dżem Zakochanych, a obecnie promuje także zbliżający się Dżem Kobiet – poprzez komunikację digitalową.