Wystartowała sprzedaż lodów Kubuś Play. Marka, poszerzając swoje bogate już portfolio produktowe, wprowadziła na rynek unikalną, sezonową nowość. Już wkrótce, w punktach sprzedaży w całej Polsce, pojawią się sorbetowe propozycje marki w trzech wariantach smakowych – Truskawka, Brzoskwinia oraz Exotic.
Kubuś to ekspert w oferowaniu najmłodszym konsumentom najwyższej jakości soków, napojów i musów owocowych. Produkty marki wyróżnia nie tylko doskonały smak, ale także wysoka jakość, doceniana przez dzieci i ich rodziców, a także przez profesjonalistów z branży. Miesiące wiosenne oraz letnie, to czas, kiedy dzieci – zawsze aktywne, pełne energii do zabawy – szczególnie potrzebują orzeźwienia i z chęcią sięgają po produkty w owocowych smakach. Kubuś, znając preferencje, potrzeby i oczekiwania najmłodszych konsumentów,
w tym sezonie, zaproponował im wyjątkową niespodziankę produktową – sorbetowe lody –połączenie najwyższej jakości oraz znakomitego, orzeźwiającego smaku, w najbardziej lubianych przez dzieci, owocowych wariantach.
– Najnowszy produkt w portfolio Kubusia to doskonałej jakości lody sorbetowe, produkowane na bazie przecierów i soków owocowych, bez dodatku zbędnych barwników. Wyróżnia je bardzo wysoka zawartość owoców, w stosunku do alternatywnych propozycji dostępnych na rynku, a także pyszny, orzeźwiający smak. Lody Kubuś Play to idealne uzupełnienie sezonowej oferty marki oraz sprawdzian jej potencjału w nowej kategorii – mówi Dorota Liszka – Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej w Grupie Maspex Wadowice.
Rynek lodów w Polsce rośnie i jest perspektywiczny. Jego wartość szacowana jest na około 1,7 mld PLN. Kategoria ta charakteryzuje się wysoką sezonowością. W Polsce sezon na lody trwa cztery miesiące – od maja do września. Polacy najczęściej sięgają po tzw. lody impulsowe (na patyku, w rożku czy w kubku). Pomimo tego, że konsumpcja lodów w Polsce rośnie niezmiennie od kilku lat – nadal jest nam daleko do europejskiej czołówki. Przeciętny Polak spożywa w ciągu roku ponad 4 litry lodów. Dla porównania Finowie, którzy spożywają najwięcej lodów w Europie konsumują 14 litrów lodów rocznie, a Włosi, Duńczycy, Irlandczycy 8-9 litrów, co pokazuje jak duży potencjał posiada nadal ta kategoria.