W szczycie sezonu lodowego rozpoczęła się akcja marketingowa producenta mrożonych przysmaków z Nowego Sącza, nawiązująca do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Jej gwiazdą jest brand hero marki, Chłodzimierz.
Zabawna i sympatyczna kulka lodów o imieniu Chłodzimierz, znana z zeszłorocznej odsłony wakacyjnej kampanii lodów Koral „Pogromcyupalu.pl”, obecnie gwiazda Snapchata marki, powraca w wielkim stylu. Do dyspozycji ma studio piłkarskie Korala #Tu i teraz, z którego komentuje na żywo przebieg meczów, informuje o nadchodzących wydarzeniach oraz oferuje wspólne piłkarskie emocje. W studiu nie zabraknie pełnego emocji i nagród konkursu, dobrej zabawy i oczywiście lodów. Oprócz tego będzie można również powspominać dawne edycje mistrzostw w piłce nożnej i przypomnieć sobie kultowe wpadki komentatorów sportowych.
Komunikacja mistrzostw #Tu i teraz odbywa się w specjalnie utworzonej i administrowanej przez Chłodzimierza grupie na Facebooku „Ekipa Chłodzimierza #tuiteraz” oraz na Snapchacie marki Koral, gdzie będzie można zobaczyć materiały zza kulis. Akcja wykorzystuje najnowsze trendy w komunikacji w social mediach oraz popularność i preferencyjne traktowanie grup dyskusyjnych przez samego Facebooka. Wpisuje się również w tegoroczną strategię marketingową marki przebiegającą pod hasłem „Pora na Koral #tu i teraz”.