„Lody Koral Ekipa” z nagrodą Effie za efektywność kampanii

Producenci

„Lody Koral Ekipa” z nagrodą Effie za efektywność kampanii

Spektakularny ubiegłoroczny launch nowego produktu, lodów Koral Ekipa, we współpracy z grupą influencerów „Ekipa”, został nagrodzony srebrną statuetką w konkursie „Effie Awards Poland 2022”. Tym samym kampania okazała się najlepszą w kategorii „Social Media Driven”.

Kampania promocyjna marki Koral została nagrodzona najważniejszą i najbardziej prestiżową nagrodą w branży marketingowej, przyznawaną za osiągnięte wyniki.

W 23. edycji konkursu „Effie Awards Poland 2022” w kategorii „Social Media Driven” Lody Koral Ekipa okazały się bezkonkurencyjne i to w dosłownym tego słowa znaczeniu: Jury konkursu zdecydowało o przyznaniu tylko Srebra w tej kategorii. Podczas uroczystej Gali „Effie Awards 2022”, która odbyła się 8 listopada w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, statuetkę dla kampanii firmy PPL Koral odebrała prezes agencji Veneo, odpowiedzialnej za kampanię lodów Koral Ekipa.

To kolejna prestiżowa nagroda marketingowa dla kampanii „Lody Koral Ekipa” zrealizowanej wspólnie przez PPL Koral, Veneo, GetHero i Ekipa Holding w 2021 r. W konkursie „Mixx Awards 2021” kampania otrzymała dwie statuetki: Srebro w kategorii „Launch” (również najlepsza pozycja, ponieważ w tej kategorii nie przyznano złotej statuetki), Srebro w kategorii „Online Marketing with Influencer” oraz Wyróżnienie w kategorii „Best Use of Social Media”.

Nie tylko kampania marketingowa, ale i same lody zostały nagrodzone podczas prestiżowych wydarzeń branżowych. W konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022” w kategorii „Lody” pierwsze miejsce i Złotą Innowację zdobyły Lody Koral Ekipa sorbetowe pomarańczowe w polewie o smaku gumy balonowej z cukrem strzelającym 50 ml. W konkursie „Food & Retail Awards 2022” Koral odebrał nagrodę za „stanie się ikoną skutecznego marketingowego wpływu” w czasie pandemii, kiedy produkty impulsowe notowały spadki sprzedaży, a firma PPL Koral dzięki Lodom Koral Ekipa nie tylko wzmocniła swoje udziały w rynku, ale i dodatkowo wpłynęła na zwiększenie wyników sprzedaży całej kategorii lodów impulsowych.