Livio liczy już blisko 4200 sklepów

Franczyza

Livio liczy już blisko 4200 sklepów

03 kwietnia 2023

Ubiegły rok był dla sieci LIVIO obfity w nowe umowy franczyzowe oraz partnerskie –  sieć powiększyła się o 540 nowych placówek. Wśród największych umów partnerskich znalazły się te podpisane m.in. z sieciami Detal WM czy Sowa OL PIW. Tylko od początku roku 2023 sieci LIVIO zaufało kolejnych 170 sklepów.

Największym i najmocniej rosnącym oddziałem sieci jest O/Poznań liczący już blisko 1200 sklepów. Pozostałe oddziały nie pozostają jednak w tyle i z miesiąca na miesiąc zdobywają kolejnych zadowolonych partnerów. W lutym swoje otwarcie miał 400 sklep oddziału łódzkiego. Budowane na przestrzeni lat relacje powodują, że obecni franczyzobiorcy sieci przyłączają do niej kolejne swoje placówki i otwierają zupełnie nowe, które od początku działają pod logiem z charakterystycznym zielonym listkiem.

Duży przyrost sklepów oraz ambitne plany ekspansyjne sprawiły, że z początkiem tego roku na mapie sieci został wydzielony nowy oddział — Dolny Śląsk, na czele którego stanęła młoda, energiczna pani kierownik – Maja Szydłowska, która stawia sobie i swojemu zespołowi ambitne cele dla rozwoju sieci Livio na terenie Dolnego Śląska.

LIVIO to nie tylko przyłączenia nowych sklepów, to także opieka nad już funkcjonującymi w sieci np. organizacja spotkań,  konferencji i wyjazdów integrujących kupców. Franczyzobiorcy oddziału Poznań jeszcze pamiętają swój wyjazd do tzw. „Niemieckiej Wenecji” gdzie mieli możliwość podziwiania zapierających dech w piersiach widoków oraz wzięcia udziału w spływie kajakowym, a już w marcu w hotelu 500 w Ząbkach odbyła się konferencja z udziałem właścicieli wielkopolskich sklepów i producentów.

Podejmowane inicjatywy oddziałów LIVIO to również wsparcie tradycyjnych, lokalnych dostawców. W połowie lutego – śląski oddział sieci wspólnie z zakładami mięsnymi Zygmunt w sklepie LIVIO Market Plus w Dąbrowie Górniczej zorganizował dla klientów placówki  degustacyjnego grilla, podczas którego każdy mógł się przekonać jak smakują prawdziwe, tradycyjne wyroby od lokalnego producenta. Zgodnie z tłusto-czwartkową tradycją nie zabrakło również pączków i słodkości, a całość umilała obecność Pasikonika Filipa – maskotki sieciowej, która bawiła najmłodszych.

źródło: Specjał

Przeczytaj także: Stephane Batoux mianowany Global CEO ETi Group