Ogólnopolska kampania reklamowa wspierająca edycję limitowaną syropów Łowicz (Agros-Nova) potrwa od czerwca do lipca br.
Głównym medium kampanii będzie telewizja. Informacje o orzeźwiających syropach Łowicz idealnych na lato pojawią się w największych, ogólnopolskich stacjach oraz w kanałach tematycznych.
Potencjalni konsumenci będą mogli zobaczyć 8-sekundowe billboardy sponsorskie promujące bohatera tegorocznej edycji – unikalny i wyjątkowo orzeźwiający syrop o smaku ogórka i mięty. Reklamy będą emitowane przy m.in. prognozie pogody, popularnych serialach, hitach filmowych czy programach rozrywkowych.
Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będą reklamy w najpopularniejszych portalach internetowych oraz w środkach komunikacji miejskiej w 8 największych polskich miastach. W trakcie kampanii w największych miastach i w najczęściej odwiedzanych kurortach w pasie nadmorskim oraz w wybranych sieciach handlowych odbywać się będą degustacje dla konsumentów.
Syropy z edycji limitowanej na wiosnę i lato dostępne są w ofercie marki Łowicz od kwietnia. Wprowadzenie syropów w unikalnych, orzeźwiających smakach, idealnych na lato to szansa na zainteresowanie konsumentów syropami także poza tradycyjnym (zimowym) sezonem i pobudzenie całej kategorii, która może być świetną alternatywą dla gotowych napojów.
Edycja limitowana syropów Łowicz na wiosnę i lato:
– Limonka Cytryna
– Rabarbar Mirabelka
– Ogórek Mięta NOWOŚĆ
Cena: 4,2 zł