Marka Heinz, znana na świecie głównie jako producent kultowego ketchupu, świętuje w tym roku 150. rocznicę powstania. Ketchup Heinz jest znany i lubiany nie tylko przez zwykłych konsumentów, ale także przez celebrytów. Jednym z największych fanów marki jest Ed Sheeran, który zaproponował marce współpracę.
Ed Sheeran poinformował ostatnio swoich fanów na Instagramie o szczegółach dotyczących współpracy z marką Heinz. Jednym z jej kluczowych punktów jest wypuszczenie na rynek limitowanej serii ketchupu, dedykowanej muzykowi. Na etykiecie EDCHUP-u, bo tak nazywa się ekskluzywna edycja, pojawi się stworzony specjalnie na potrzeby kampanii emotikon „tomoji” – pomidor z fryzurą i okularami, charakterystycznymi dla Eda Sheerana. Limitowana edycja butelki pojawi się też w Polsce! Będzie dostępna od połowy czerwca w sklepach na terenie całego kraju – aż do wyczerpania zapasów.