Lidl kontynuuje swoje działania promocyjne, proponując klientom najtańsze produkty w historii obecności sieci sklepów w Polsce. Już od 11 lipca, każdego dnia od poniedziałku do soboty, jeden produkt będzie sprzedawany w niezwykle atrakcyjnej cenie – jakiej wcześniej nigdy nie było! Pierwszym przecenionym produktem będą jabłka. Kilogram będzie można kupić 60% taniej – za jedyne 0,99 zł. Ceny kolejnych przecenionych produktów będą przekazywane klientom za pośrednictwem mediów w dzień poprzedzający promocję.
Od kwietnia br. Lidl prowadzi szeroką kampanię promocyjną, obniżając ceny różnych produktów. Początkowo w ofercie sklepu znalazło się ponad 100 produktów – każdy w cenie 2 zł. Kolejna promocja, pod koniec maja, cieszyła się jeszcze większym zainteresowaniem – blisko 100 produktów, m.in. pieczywo, napoje, jogurty czy lody, zostało przecenionych – kosztowały tylko 1 zł. Koniec czerwca zaskoczył klientów ponad 50 produktami za grosze. Obecna kontynuacja działań promocyjnych Lidla jest odpowiedzią na zainteresowanie klientów tego typu akcjami. – „Codziennie inny najtańszy produkt w historii Lidla” to kolejna odsłona akcji, w ramach której Lidl wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Jesteśmy przekonani, że pomysł na historyczne obniżki ich zaskoczy, a także sprawi, że jeszcze chętniej będą odwiedzać sklepy Lidl – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.