Lidl rozwija asortyment pod marką „Rzeźnik”, w ramach którego oferuje mięso w atrakcyjnych cenach. Dostawy świeżego mięsa odbywają się każdego dnia, a wśród dostępnych produktów z oferty stałej, 100% pochodzi od producentów z Polski. „Dzięki współpracy z polskimi dostawcami możemy wspierać lokalny handel i oferować naszym klientom w pełni sprawdzone produkty. Staramy się różnicować asortyment tak, aby każdy mógł znaleźć odpowiedni dla siebie produkt, spełniający założenie najwyższej jakości w niskiej cenie” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska
Mimo rosnącej popularności diety wegetariańskiej i wegańskiej, Polacy nadal chętnie sięgają po mięso – przede wszystkim wieprzowinę, drób (w tym indyka, kaczkę i gęsinę) oraz wołowinę. Biorąc pod uwagę lata 2005-2014, średnia konsumpcja mięsa dla Polski wzrosła z poziomu 66,8 do 69,5 kg na osobę rocznie . Szczególnym uznaniem wśród Polaków cieszą się wyroby polskich producentów, które są również regularnie eksportowane do wielu krajów europejskich.