Lidl stawia na polskie owoce i warzywa

Aktualności

Lidl stawia na polskie owoce i warzywa

Sieć Lidl docenia polskie owoce i warzywa, współpracując przy tym z wieloma krajowymi dostawcami. Dzięki współpracy z polskimi dostawcami w 2015 roku w skali miesiąca sieć Lidl sprzedawała średnio 1,3 mln kg jabłek to w przeliczeniu aż 85 tirów, 1,7 mln kg ziemniaków co daje 83 tiry, ponad 500 tys. kg gruszek to 42 tiry, jak również  300 tys. kg pieczarek co jest równe 40-tu tirom. Sieć dostrzega duże możliwości polskich producentów, a współpraca z nimi pozwala na stworzenie dobrej jakościowo oferty przy jednoczesnym rozwoju samych dostawców.

– To co jest dla nas istotne to przede wszystkim jakość naszych produktów, ale również ich pochodzenie. Zawsze gdy mamy możliwość współpracy z krajowym dostawcą stawiamy na polskie warzywa i owoce. W ciągu roku blisko 100% m.in.: ziemniaków, marchwi, cebuli, buraków, kapusty pochodzi od polskich producentów jak i do 100% wzrasta udział takich produktów rolnych jak brokuł, kalafior, cukinia czy sałata lodowa w sezonie wiosenno-letnim, gdy w kraju mamy największą dostępność rodzimych upraw – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.