Lidl Polska po raz drugi został wybrany jako sieć z najlepszą ofertą zdrowych produktów w kategorii dyskontów w ramach ogólnopolskiego programu „Blix Awards – Wybór Konsumentów”.
W ankiecie głos oddało blisko 110 tys. Polaków, oceniając sieci handlowe pod kątem atrakcyjności oferty zdrowych i ekologicznych produktów. To drugie wyróżnienie zdobyte w tegorocznej edycji programu Blix Awards, wcześniej sieć Lidl Polska została również wyróżniona w kategorii dyskontów jako „Prospołeczna sieć roku”.
– Jesteśmy świadomi, jak ważne jest zdrowe odżywianie, dlatego od wielu lat edukujemy naszych klientów w tym zakresie. Dbamy również o to, by w naszych sklepach klienci mogli kupić zdrowe i wysokiej jakości produkty. W ramach Ryneczku Lidla każdego dnia oferujemy ponad 200 świeżych warzyw i owoców. Nasi kontrahenci są zobligowani do stosowania się do polityk zakupowych Lidl Polska oraz przestrzegania surowych norm jakościowych, np. w warzywach i owocach wymagamy o 2/3 mniejszej zawartości pozostałości środków ochrony roślin, niż dopuszczają regulacje UE. Naszą ofertę nieustannie rozszerzamy o nowe produkty z ekologicznych, BIO upraw oraz produkty roślinne oferowane w ramach Wege Strefy Lidla. Poprzez rozszerzanie asortymentu artykułów BIO i wege budujemy nie tylko zdrowe nawyki żywieniowe, ale też wpływamy na zmniejszenie śladu węglowego, do którego przyczynia się produkcja mięsa. Cieszymy się, że klienci doceniając nasze starania, wskazali Lidl Polska jako sieć oferującą zdrową żywność – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR.
źródło: informacja prasowa