Przystanek Woodstock to coroczne, wyjątkowe wydarzenie będące świętem dobrej muzyki i okazją do wspaniałej zabawy w gronie przyjaciół i rodziny. Na takim festiwalu nie mogło więc zabraknąć także Lidla, który regularnie wspiera fundację Jurka Owsiaka. W ostatnich latach Lidl wraz z pracownikami i klientami zebrał łącznie aż 14 mln złotych dla podopiecznych WOŚP. Budując Rockową Wyspę Lidla na Woodstocku, firma pragnie podziękować swoim klientom oraz pracownikom za zaangażowanie w zbiórkę na rzecz fundacji.
23. Przystanek Woodstock odbędzie się w dniach 3-5 sierpnia w Kostrzynie nad Odrą. Lidl obecny jest jednak na Festiwalu przez cały tydzień ze specjalną ofertą.
Jedyny taki sklep
Już od 7 lat Lidl jest zaangażowany w Festiwal Woodstock. Ogromną popularnością co roku cieszy się Lidl Rock Shop. To wyjątkowy sklep, który ma konstrukcję namiotową oraz powierzchnię sali sprzedaży ok. 1400 m2. Każdy uczestnik Woodstocku znajdzie w nim produkty niezbędne w trakcie kilkudniowego pobytu na Festiwalu. W tym roku jednak sieć Lidl wprowadza kolejne udogodnienie dla Woodstockowiczów i przedłuża godziny otwarcia sklepu. Lidl Rock Shop otwarty będzie już w poniedziałek 31 lipca w godzinach 12:00 – 20:00. Od godziny 8:00 1 sierpnia do 6 sierpnia (do 12:00) Rockowy Sklep Lidl będzie czynny 24 godziny na dobę!
„Nasz Rockowy Sklep to wyjątkowe miejsce, gdzie każdy może zrobić niezbędne zakupy bez opuszczania terenu festiwalu. W związku z potrzebami uczestników postanowiliśmy przedłużyć godziny otwarcia sklepu. Każda osoba, biorcą udział w Przystanku Woodstock będzie mogła w dowolnej chwili kupić świeże owoce i warzywa , chrupkie pieczywo, słodkie i słone przekąski, a także artykuły higieniczne, kosmetyki czy takie festiwalowe niezbędniki jak namiot i śpiwór – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska
Ceny w Rock Shopie będą takie jak te obowiązujące w placówkach sieci w całej Polsce. Niektóre artykuły zostaną jednak objęte promocjami cenowymi, specjalnie z myślą o festiwalowiczach. Za zakupy będzie można zapłacić kartą.
#RockowaWyspaLidla
Dla wszystkich uczestników festiwalu Lidl przygotował również wyjątkowe atrakcje w specjalnie przygotowanej Strefie Chillout. Oprócz dobrze znanych atrakcji takich jak m.in.: poranna joga, warsztaty bębniarskie, wspólne śniadania na trawie oraz turnieje piłkarzyków, Lidl proponuje interesujące nowości. Wśród nich znalazła się Strefa Foto. W jej ramach dostępny będzie Speedgif. Za jego pomocą każdy uczestnik będzie mógł zrobić ruchome zdjęcie wraz z przyjaciółmi i wysłać sobie na maila lub telefon. Dla tych, którzy chcieliby uwiecznić te szczególne, festiwalowe chwile czekać będzie również Speedprinter – każdy kto opublikuje na Facebooku bądź Instagramie zdjęcie z hashtagiem #RockowaWyspaLidla, będzie mógł je następnie wydrukować w strefie Chillout i tym samym zdobyć wspaniałą pamiątkę z festiwalu.
Dla wszystkich, którzy wybierają się na tegoroczny Festiwal Woodstock, Lidl buduje ogromny sklep, w którym będzie można kupić niezbędne produkty spożywcze, jak i artykuły przemysłowe. Dodatkowo na wszystkich uczestników festiwalu czekać będzie specjalna Strefa Chillout Lidla, miejsce pełne relaksu i dobrej zabawy.