Kampania „Lidl zaczyna się od ludzi” zdobyła statuetkę EB Kreatora w kategorii „Kampania employer branding”. Konkurs organizowany jest przez GoldenLine, a tegoroczna edycja EB Kreator jest trzecią. Kampania Lidla doceniona została za „transparentność pensji oferowanej obecnym i potencjalnym pracownikom, a także kompleksowe podejście do tematu oparte na wielokanałowej komunikacji z wykorzystaniem spotów radiowych, telewizyjnych, kinowych, reklamy prasowej i outdoorowej”. Do wzięcia udziału w spocie zgłosiło się 1300 pracowników sieci. – To dla nas ważne wyróżnienie. Dzięki kampanii informacja o tym, jakim pracodawcą jest Lidl dotarła do szerokiego grona odbiorców. Otrzymaliśmy tysiące aplikacji. Nasi pracownicy natomiast mieli możliwość przeżycia przygody pełnej pozytywnych emocji – uczestnictwa w profesjonalnym castingu, sesjach zdjęciowych, planie filmowym – mówi Anna Durzyńska, dyrektor personalny Lidl Polska.