15 marca Polski Program Jakości Obsługi po raz 10. podsumował coroczne badanie dotyczące jakości obsługi. Wyniki po raz kolejny plasują firmę Lidl w gronie liderów – najlepszych firm w Polsce cechujących się najwyższymi standardami w zakresie obsługi klienta.
Co ważne – w kapitule godła zasiadają sami konsumenci. Firmy nagrodzone Gwiazdami Jakości Obsługi postrzegane są przez klientów jako godne zaufania, w których zawsze kompetentny personel służy swoją pomocą. Proces wyłaniania Gwiazd jest przejrzysty, a jego najważniejszą cechą jest to, że o wyróżnieniach decydują konsumenci w prowadzonym przez cały rok badaniu. W tym roku Lidlowi przyznane zostało również wyróżnienie Gwiazda Dekady. Otrzymują je te firmy, które przynajmniej osiem razy zostały wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi. Program Jakość Obsługi jest corocznym rankingiem konsumenckim, prowadzonym w celu wyłonienia najbardziej przyjaznych firm w danej branży. Misją tego projektu jest poprawa jakości obsługi w Polsce poprzez udostępnienie nowoczesnego kanału komunikacji pomiędzy klientami a przedsiębiorstwami.