W świecie sielskich mazurskich łąk panują proste „Łaciate zasady”. „Spiesz się powoli”, „przeżuwaj dobre chwile”, a na pewne rzeczy „machaj ogonem” – nowa kampania mleka marki Łaciate zachęca konsumentów do tego, by czasem po prostu zwolnili i rozsmakowali się w codzienności.
Osią kampanii jest spot reklamowy z dobrze znaną krową Łaciatą, prezentującą swoje „Łaciate zasady”. Te przekazywane są dzięki chwytliwym hasłom, w których na pierwszy plan wysuwa się niespieszne życie we własnym rytmie.
Spot można zobaczyć w głównych stacjach telewizyjnych – TVP, Polsat czy TVN, jak i w stacjach tematycznych. Kampanię wspierają działania digital – reklamy display i video oraz kreacje w social mediach – na Facebooku, Instagramie, Tik Toku i YouTube`ie.
– „Łaciate zasady” pojawiły się także w formie grafik na opakowaniach mleka Łaciatego oraz nośnikach OOH. Konsumenci z największych miast w Polsce, oprócz ogólnopolskiej kreacji, zobaczą również hasła skierowane bezpośrednio do nich. Mowa tu m.in. o mieszkańcach Warszawy, Poznania, Wrocławia, Katowic, Krakowa, Torunia czy Łodzi – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
W ramach aktywacji konsumenckiej, od 25 września do 8 października 2023 roku, przebiegać będzie ponadto konkurs z nagrodami pieniężnymi (5 x 500 zł) oraz rzeczowymi (50 zestawów magnesów z „Łaciatymi zasadami”). Sama kampania potrwa natomiast do końca roku.